Curtea Colegiului Național „Ion Luca Caragiale” s-a transformat astăzi într-un autentic Târg de Crăciun, unde spiritul sărbătorilor de iarnă, creativitatea și bucuria de a fi împreună au fost la ele acasă.
Elevii, părinții și profesorii s-au mobilizat exemplar, astfel încât multe dintre produse au fost vândute încă din primele ore ale dimineții. Pentru o zi, elevii tuturor claselor au devenit adevărați antreprenori, amenajând standuri care mai de care mai atractive, pline de produse de sezon, dulciuri, decorațiuni și oferte care îți captau atenția încă de la intrarea pe poarta școlii.
Curtea colegiului a răsunat de colinde, dar și de glasuri vesele, într-o atmosferă caldă și prietenoasă, specifică sărbătorilor de iarnă. Conducerea unității de învățământ a ținut să îi felicite pe toți cei implicați, subliniind faptul că evenimentul este rezultatul unei munci și al unei creativități comune, iar scopul activității a fost atins pe toate planurile.
Declarațiile directorului unității pot fi urmărite aici:
Evenimentul este deja unul de tradiție, iar an de an organizatorii vin cu elemente noi care aduc un plus de originalitate. Nici ediția din acest an nu a dus lipsă de surprize, reușind să capteze interesul elevilor de toate vârstele și să aducă zâmbete pe chipurile tuturor participanților.
Târgul de Crăciun este rezultatul unui parteneriat solid între Fundația „Nichita Stănescu” a Colegiului Național „I. L. Caragiale”, Comitetul de Părinți și cadrele didactice, nedidactice și auxiliare ale instituției. Împreună, aceștia reușesc, an de an, să creeze un eveniment care îmbină armonios bucuria sărbătorilor cu spiritul civic și educația prin empatie.

























Organizarea Târgului de Crăciun a presupus o mobilizare amplă a întregii comunități școlare. În acest context, au fost tipărite și vândute 3.008 bilete, în valoare totală de 15.040 de lei. Comercializarea acestora s-a realizat conform deciziilor stabilite în ședința cu reprezentanții comitetelor de părinți ale claselor, în pauzele 1 și 2, pentru fiecare schimb, precum și la Școala Primară (str. Romană), în funcție de disponibilitatea elevilor voluntari implicați.
În cadrul evenimentului au fost amenajate 66 de standuri, dintre care 64 au fost prezente cu produse la târg. Vânzările declarate la nivelul standurilor au însumat 72.910 lei, reflectând interesul și implicarea deosebită a participanților.
Din totalul vânzărilor, 30%, respectiv 22.278 de lei, au fost direcționați către Fundația „Nichita Stănescu”, sumă la care se adaugă cei 15.040 de lei proveniți din vânzarea biletelor.
Componenta caritabilă a evenimentului a fost una semnificativă. La standul organizatorilor au fost donați 3.182 de lei pentru cele trei cazuri umanitare susținute, iar din contribuțiile claselor s-a strâns suma de 35.160 de lei. Astfel, fiecare caz umanitar va beneficia de suma de 12.780 de lei.
De asemenea, valoarea totală a premiilor oferite în cadrul tombolei a fost de 39.543 de lei, un alt element care a contribuit la atractivitatea evenimentului.
Cheltuielile de organizare au fost minime, grație sprijinului oferit de părinți, acestea ridicându-se la doar 175 de lei, sumă utilizată pentru realizarea bannerelor, tipărirea documentelor și achiziția materialelor de papetărie.





Add comment