Autoritățile județene ne-au răspuns la solicitare (vezi aici) cu o promptitudine pe care o apreciem, chiar dacă esența răspunsului lor ar putea fi rezumată la: „Nu știm, nu ne interesează.” Totuși, reacția rapidă a Consiliului Județean merită consemnată ca un gest de deschidere care sperăm să nu rămână singular.
Concret, în răspunsul primit, Consiliul Județean Prahova susține că pagina de Facebook „Ținutul Vinului”, la care făceam noi referire, nu le aparține și, mai mult, că nu au niciun mijloc de a afla cine a creat-o.
În ceea ce privește pagina oficială a ADI Ținutul Vinului, ni se transmite că aceasta urmează să fie închisă pe 24 iunie, la inițiativa Directorului Executiv. Motivul: se lucrează la un nou pachet de promovare online a proiectului. Un restart binevenit, în teorie, mai ales dacă vine însoțit de o strategie coerentă și transparentă.
Sperăm, însă ca măcar în online lucrurile să se așeze pe un făgaș mai profesionist, pentru că, în materie de promovare outdoor, avem deja un exemplu grăitor de „Așa nu”: bannerul montat pe Palatul Administrativ. Într-un contrast izbitor cu dimensiunea clădirii, bannerul este minuscul și aproape imposibil de citit, deși – culmea ironiei – textul vorbește despre „creșterea vizibilității”. Dacă ar fi fost o reclamă la un cabinet oftalmologic, poate am fi vorbit despre o campanie ingenioasă. Dar nu e. Și tocmai de aceea, mesajul ratat ridică serioase semne de întrebare asupra modului în care se derulează acest proiect de promovare a vinurilor locale.

Dacă toată promovarea se va desfășura în același stil atunci ne e greu să credem că producătorii locali sau cetățenii din Prahova vor simți vreun beneficiu real în urma banilor cheltuiți.
Add comment