Chiar înainte ca ultimele trupe să urce pe scena celei de a treia ediții LAROCK organizatorii au pus în vânzare bilete și abonamente pentru ediția de anul viitor. Potrivit cifrelor oficiale, în 2025 au fost peste 50.000 de participanți la festivalul desfășurat la Florești.

Ediția a treia a festivalului LAROCK nu ar fi fost la fel de spectaculoasă fără dragostea publicului, căruia îi mulțumim din suflet. Ne-am dorit să oferim iubitorilor de muzică din sudul țării o experiență completă, fără drumuri lungi și obositoare. De aceea, am deschis deja vânzarea biletelor pentru 2026 – un an în care promitem un festival și mai mare, mai frumos și o atmosferă de neuitat la domeniul Cantacuzino”, a declarat Andrei Năstase, Co-fondator LAROCK.

Prima zi a deschis festivalul cu tributuri pentru Depeche Mode și Muse, plus seturi energizante de DJ, pregătind publicul pentru un maraton muzical. Vineri, atmosfera a fost dominată de Subcarpați & Dope D.O.D., Coma, Luna Amară și Damian Drăghici & Brothers, care au adus vibe-ul balcanic inconfundabil. Sâmbătă i-a avut în prim-plan pe Skindred, Dirty Shirt, Dora Gaitanovici și S.A.R.S., iar duminică, scena principală a vibrat cu Dubioza Kolectiv, Robin & the Backstabbers și Coffeeshock Company. În paralel, trupele de pe scenele alternative au cucerit publicul cu mixuri fresh și descoperiri muzicale neașteptate.

Dincolo de muzică, festivalul a oferit zeci de experiențe pentru toate vârstele: de la zboruri cu balonul și elicopterul, escaladă și paintball, la jacuzzi în aer liber, yoga, spații de joacă pentru copii și sesiuni de kinetoterapie. Branduri partenere precum Banca Transilvania, STR8, Coca-Cola, Măgura și Zeedo au completat atmosfera cu activări dedicate.

Festivalul este organizat de STAGE MEDIA EXPERT SRL, având drept partener de dezvoltare Highlight Agency. Participanții s-au putut bucura de activări spectaculoase și au putut câștiga premii la standurile partenerilor: Banca Transilvania, Ursus, STR8, Zeedo, Domeniul Cantacuzino, Coca Cola, Kandia, Măgura, MRS Residence, BAT, Sanconfind. Partenerii media LAROCK sunt: Rock FM, Revista Biz, VOYO, InternetCorp, Grupul de presă SEMNAL, presainblugi.com, Generația lui John, Radio Prahova, Ziarul Incomod, Suncity Radio, DADA TV, Ploieștii.ro. LAROCK este implicat în fapte de binefacere alături de Asociația Magic, Bikers for Humanity, Agenția Națională de Transplant.

DADA TV

View all posts

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *