Astăzi s-a lansat oficial proiectul „Prahova – Ținutul Vinului”. Toate bune și frumoase, însă doar la prima vedere: intenții bune, planuri mari, fraze rostite cu aplomb, dar nimic de substanță.

Nicio strategie concretă, niciun plan cu termene și responsabilități clare. Nici măcar o minimă formalitate precum înregistrarea denumirii ca marcă – lucru esențial pentru un proiect care se vrea durabil. Să nu ne trezim, ca în cazul „Drumului Vinului”, că ideea rămâne în aer sau este confiscată de alții.
În prezent, „Ținutul Vinului” constă în niște idei enunțate cu entuziasm, dar fără o direcție clară. Singurul element „palpabil”? O pagină de Facebook care, toamna trecută, a devenit instrument de propagandă electorală toxică, nu de promovare turistică.


Cât despre „țintele” pe care președintele CJ vrea să le „fixeze” până la final de an – de obicei, obiectivele se stabilesc la începutul proiectului, nu când tragi linie.
Mai e așadar drum lung până departe și până când Ținutul Vinului va prinde contur și, mai ales, substanță, astfel că le dorim succes și răbdare inițiatorilor, dar și celor care, “fripți” cu drumuri și ADI-uri suflă acum în orice astfel de proiect.

DADA TV

View all posts

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *