Pe 11 martie 2024 s-a lansat a patra ediție a programului Pepcolandia, un program intern de responsabilitate socială al grupului PEPCO, prin care Pepco România se aliniază și susține direcția strategică a grupului – Stronger Society at Heart. Anul trecut programul a fost recunoscut pentru impactul său în cadrul competiției CSR Romanian Awards, la categoria Campanii Interne de CSR.

Din momentul lansării și până în prezent, programul s-a dezvoltat progresiv, de la 11 ONG-uri susținute în  prima ediție, la 26 în cea de a treia, iar anul acesta își propune să susțină 30 de astfel de organizații locale. Conștienți de faptul că doar o susținere pe termen lung poate aduce schimbare în ariile în care intervine, Pepco a devenit partener de încredere pentru 8 organizații care au aplicat recurent.

Cum a arătat în cifre Ediția Pepcolandia 2023:

  • 26 de ONG-uri finanțate;
  • 2111 de copii din diferite zone ale țării, implicați în activități;
  • 21 de voluntari Pepco implicați în derularea activităților;
  • 252 de ateliere și activități desfășurate cu și pentru copii;
  • 9 tabere organizate pentru 417 copii;
  • 11 spații amenajate pentru activități adresate copiilor.

Pepcolandia este un program dedicat activităților organizate pentru copii,

care se desfășoară în fiecare an din pasiunea și sufletul angajaților Pepco, pentru binele comunităților locale.

Atât angajații PEPCO, cât și organizațiile non-guvernamentale locale pot propune sau pot susține idei de proiecte care vizează organizarea de acțiuni de educație non-formală, desfășurate în sprijinul și cu implicarea directă a copiilor și tinerilor cu vârste până la 18 ani, proveniți din medii sociale diverse, în special copii și tineri aflați într-o situație de vulnerabilitate socială.

Și în acest an, în România, programul va fi implementat și gestionat de Organizația Umanitară CONCORDIA. Ediția din acest an vizează finanțarea a maxim 30 de proiecte ce urmează a fi implementate în orașele în care Pepco își desfășoară activitatea.

Organizațiile interesate să obțină o finanțare de maxim 7.500 lei pentru implementarea unor proiecte de educație non-formală sunt invitate să citească Regulamentul și, dacă întrunesc condițiile de eligibilitate, să aplice conform calendarului de mai jos:

Calendarul de desfășurare:

Etapa I: Scrisori de intenție:

  • In perioada 11 – 22 martie 2024, ONG-urile care au propuneri de proiecte pot trimite AICI o Scrisoare de intenție cu descrierea generală a ideii de proiect. Formularul pentru Scrisoarea de intenție este disponibil AICI    
  • 22 – 29 martie 2024: Scrisorile de intenție sunt analizate de angajații Pepco România care vor analiza și vota, pe baza criteriilor de jurizare, ce proiecte vor merge în Etapa a II-a
  • 1 aprilie 2024: Anunțarea Scrisorilor selectate de către angajații Pepco România. Informarea ONG-urilor care pot depune aplicația extinsă în Etapa a II-a

Etapa a II-a: Aplicația extinsă

  • 1 – 12 aprilie 2024:  Perioada de aplicare. Formularul de aplicare va fi disponibil organizațiilor preselectate în etapa scrisorii die intenție.
  • 12 aprilie – 8 mai 2024: Evaluarea finală a propunerilor, cu accent pe o prezentare logică a acțiunilor și a bugetului solicitat.
  • 8 – 10 mai 2024: Anunțarea Câștigătorilor și semnarea contractelor
  • 15 mai – 15 septembrie 2024: Implementarea proiectelor
  • 15 septembrie – 25 septembrie 2024: Transmiterea rapoartelor finale

Mai multe informații despre acest program pot fi cerute pe e-mail la adriana.gorea@concordia.org.ro sau la rpopescu@pepco.eu.

DADA TV

View all posts

Add comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *